Kontakt
- RealEstate Evolution s.r.o.
- IČO 10843949
- Rybná 716/24, Staré Město, 110 00 Praha
- jsme@anomia.cz
Optimální spojení lidského přístupu, moderních technologií a praktických zkušeností. Vytváříme prodejní strategie, které skutečně fungují. Vaší nemovitost prodáme v domluveném termínu za nejvyšší možnou cenu.
Správný prodej je umění, které je právoplatně dobře zaplaceno. Nastavíte-li prodejní cenu moc nízkou, může se stát, že se už poté nepodaří zvýšit. Nastavíte-li cenu moc vysokou, může se stát, že se z nemovitostí stane “ležák” a neštěkne po něm ani pes. Nastavení správné ceny je ale jen malou částí kompletní mozaiky prodejní strategie.
Cílem profesionálního copywritingu je přehledným a líbivým způsobem zdůraznit nejdůležitější prodejní argumenty. Rychlost pochopení je úměrná tomu, jak se bude text líbit. Pokud se text inzerátu bude špatně číst, tak si čtenář tuto negativní emoci může spojit s nemovitostí. Efektivní copywriting zvyšuje čitelnost inzerovaných textů.
Jasně, i vy si ostříháte vlasy a uvaříte večeři…Ale ruku na srdce, nedoáže to kadeřník nebo kuchař lépe? Stejně tak jako stříhání vlasů a vaření je obchodní činnost umění, kde je potřeba talent a zkušenosti. Pokud se svěříte profesionálovi, máte jistotu, že vlasy nebudou ostříhány “podle hrnce”, polévka nebude studená a nemovitost nebude prodána pod cenou.
Možná se Vám již někdy stalo, že věc nebo službu, o kterou jste velmi stály jste nakonec nekoupili kvůli chování prodejce. Špatným prodejcem v tomto případě může být majitel nebo makléř. U prověřeného a zkušeného makléře se nicméně výrazně snižuje šance, že se něco takového stane. Naopak dokáže “obchodně číst” zájemce a působit tak na jeho emoční stránku.
Praskliny ve zdech, rozbité světlo, odchlípnuté lišty, upadnutá dvířka od skříně,... Rychlá a efektivní oprava těchto a dalších podobných věcí je relativně levná, vůči tomu jak dokáže zvýšit celkový pozitivní dojem z prodávané nemovitosti. Ne vždy se menší rekonstrukce vyplatí, ale v některých případech dokáže skutečné divy. Nezapomínejte, že ďábel často tkví v detailech.
Jeden z mála nástrojů, které má na starosti prodávající, protože se jedná o jeho osobní předměty. Jeho úkolem je se zbavit veškerých věcí, které jsou jejich a mají pro ně emoční náboj. I když je to často nepříjemné, statistiky ukazují, že tento kro výrazně pomáhá z prodejem nemovitosti. Proto není dobré ho podcenit.
Jak je již z názvu patrné jedná se o zařízení/vybavení nemovitosti "virtuálním" nábytkem, kdy profesionální grafik zasadí do pořízených fotografii 3D vizualizaci nábytku, spotřebičů a dekorací tak, aby vše působilo přirozeně a odpovídalo perspektivě daného pohledu. Dobrá varianta tak, kde není možnost homestagingu.
Pokud je Vaše nemovitost před rekonstrukcí, nebo máte zatím pouze projekt na papíře, řešením je tvorba vizualizací ukazující možný budoucí stav. Představivost budoucího kupujícího se rozehraje na plné obrátky a dojde tak ke správnému rozhodnutí - koupě Vaší nemovitosti za nejvyšší možnou cenu.
Homestaging je nástroj velmi efektní, ale co je důležitější také velmi efektivní. Dokáže z průměrné nemovitosti vykouzlit zajímavé prostředí, které častokrát překvapí i samotného majitele. Zkušený tým designérů změní i omšelý a opotřebovaný byt na lesknoucí se nádheru, kdy vyzvedne veškeré jeho přednosti a upozadí nedostatky.
Když dva lidé dělají totéž, není to vždy totéž. Fotografie jsou většinou první věc, kterou zájemce uvidí, proto je potřeba, aby byly dokonalé. Klíčové je kvalitní osvětlení a pečlivá postprodukce. I fotografové mají různé specializace, proto je dobré vybrat takového, který se zabývá focením právě nemovitostí. Rozdíly jsou obrovské.
Pro vybuzení představivosti zájemců je vhodné vytvořit 2D nebo ještě lépe 3D půdorys. Půdorys rychle ukáže dispozice nemovitosti, ukáže stávající rozložení nábytku nebo představí možný budoucí stav, záleží na zadání, U grafického zpracování se zájemce dokáže výrazně lépe zorientovat. Uvidí také m2 jednotlivých místností.
K tomu, abyste ukázali vaši nemovitost video nepotřebujete, protože k tomu stačí fotografie a půdorysy. Ve videu ale máte navíc možnost sdělit více informací a vzbudit emoce, které fotka jednoduše nepřenese a přilákat tím další zájemce, kteří budou ochotni za nemovitost zaplatit více peněz. Profesionál v oboru dá videu spád, přidá zajímavé efekty nebo nad Vaší nemovitostí proletí dronem.
Vytvořením domény www.jmenovasinemovitosti.cz získáte mnoho výhod. Tou nejvýznamnější je, že nebudete omezení rozsahem a pravidly realitních inzerentních serverů, které často bývají dost přísná. Další výhoda je ve spojitosti s online marketingem - získáte odkaz, který lze v kampaních snadno sdílet. Celá inzerce poté působí více profesionálně a osloví více potenciálních zájemců.
Facebook, Instagram, Google, Seznam, Youtube nebo TikTok,...... Cílem v prodeji je ukázat nemovitost co největšímu okruhu potencíálních zájemců. Pokud necháte vše pouze na realitních inzerentních servrech, může se stát, že neoslovíte svého ideálního kupujícího - toho, který je ochotný dát nejvíce peněz. Správné nastavení cílení, remarketing, SEO jsou extrémně důležité, bez toho jen pálíte peníze.
V dobré víře necháte vytvořit smlouvy s podmínkou odstoupení při neschválení hypotéky. S datem blížícího se konce lhůty přichází zpráva od kupujícího - hypotéka zamítnuta. Pro prodávajícího to znamená ztrátu času a možná i ztrátu jiného kupce. S námi se to nestane.
Prodáváte investiční byt v Ostravě a inzerát zaujme investora z Plzně? Jistě, málokdo je takový střelec, aby koupil nemovitost bez toho aniž by ji viděl. Nicméně virtuální prohlídka může zájemce přesvědčit, aby několika hodinovou cestu absolvoval a nemovitost koupil.
Rezervační, budoucí kupní a kupní smlouva s advokátní úschovou je základ bezpečné transakce. Smlouvy vytvořené renomovanou právnickou kanceláří se specializací na vlastnické právo eliminují možná rizika zpětného napadnutí transakce nebo zamítnutí přepisu katastrem.